More Beads

I bought more beads last weekend. As you can see, I also bought the cat toggle I talked about, which wasn’t really a cat toggle, but more a tiger-striped toggle with an additional cat charm. Nevertheless, I have a Cheshire Cat-inspired necklace in mind for this (even though the charm doesn’t grin). Maybe the butterfly is yet another Absolem…

What do you think of the colour-spotted coins?

Advertisements

Tags:

2 Responses to “More Beads”

  1. drachenei Says:

    Der Cat/Tiger-Toggle ist wirklich süß für ein Cheshire-Cat-Schmuckstück.

    Mit Peacock Beads habe ich während meines Einkaufs bei den Beadsisters auch schon geliebäugelt, allerdings mit Tropfen und Dolchen und anderen farben. Mal sehen, Perlazzo hat auch ein paar von der Art, die mir gefallen könnten. ^^

    Hm, es sieht auf jeden Fall so aus, als wird es bei dir bald wieder viele schöne Dinge zu bewundern geben.

  2. kiwiken Says:

    Peacock Beads heißen die? Hm, hier gabs nur diese Farbe, und auch nur vier verschiedene Formen (Oval, Kreis, Viereck und Quadrat). Vielleicht sollte ich mich mal noch anderswo umsehen… Perlazzo kannte ich noch nicht, die mattschwarze Variante dort sieht aber auch wirklich hübsch aus.

    Hm, viele neue Dinge wird es hier demnächst sicherlich zu sehen geben, ob sie schön werden, bleibt abzuwarten… 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: